vinn underbart kit

image2

Detta pris vill jag verkligen vinna, vem tackar nej till 2 ögonskuggor 1 lip gloss & 1 mascara från i.d,  2 nagellack från o.p.i,  1 armband från cocoo, samt christinas parfym:) Åh verkligen bra pris och jag ska hålla tummarna:)

Tävlingen håller på tills måndag 10 mars klockan 18.00


smink det skapar karaktär
och en look så snygg
och när man goda dofter bär
då känner man sej trygg

skulle gärna vilja ha
snygga nagelack
för mina naglar skulle ta
och säga tack, tack, tack

ögonskuggor i ett par
i så snygg nyans
va nu jätte snäll och rar
och ge mej denna chans

och ven kan tacka nej
till detta läppglans
du får det ge till mej
så vsänger jag i dans


ögonfransar små och bleka

behöver få förstärkning

och jag skulle inte tveka

att använda denna tillverkning


älskar detta cooco smycke

passar till det mesta

det passar verkligen mitt tycke

jag vill verkligen det testa


och att inte glömma en härlig lukt

från Christna Aguilera
älskar verkligen denna produkt
och vill den prova mera

Allt detta ger du bort
till någon lycklig tjej
och fast mitt rim ej va kort
kan du väl välja mig






Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahahahaha, du e inte lite fyndlig du gumman, hoppas du vinner, d e du värd :D

2008-03-09 @ 20:37:20
URL: http://denperfekta.blogg.se
Postat av: Dita

ojojojoj det var inte lite som kan kunde vinna där inte...:D hoppad du vinner :D

Lycka till!

Ha det bra"

2008-03-11 @ 18:37:42
URL: http://diitaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0