tävling 1:a, 2:a, 3:e pris

Alexandras blogg kan ni vinna ett 1:a pris som är 100 kr på kicks
                                                                   2:a pris som är ett par jättesnygga örhängen
                                                                   3:e pris som är nagelack i valfri färg

Man ska skriva om varför man ska vinna... Här kommer in motevering:
100 kr på kicks skulle vara helt underbart att få, de ska precis öppna ett kicks där jag bor och jag gillar verkligen den affären!! Min ekonomi är inte direkt den bästa så jag skulle behöva ett bidrag...

De där örhängena är hur snygga som helst!! Jag är egentligen inte i direkt behov av ett par örhängen men de där var sååå otroligt snygga... Om jag inte vinner dom kan du väl skriva vart du köpt dem!!!

Mina naglar e alltid så otroligt genomskinliga...Har försökt med fransk manikyr och nagelpennor och allt möjligt..Det tar så lång tid, då skulle det vara bättre att bara täck naglarna i nån snygg färg...


en bild på de apsnygga örhängena...

 392106-132


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0