En till...

klickade in på http://monkigirl.blogg.se/1202140703_tvling.html och såg där man kunde vinna ett par svarta skor från H&M
Man skulle skriva en motivering till varför jut jag skulle vinna, så här e min motivering:

Jag orkar inte med nån snyfthistoria, så det blir direkt på sanningen. Jag behöver värkligen ett par vårskor! Har kollat i en massa affärer och nätshoppar men har aldrig hittat de perfekta...( förutom ett par fred perry sneakers som kostade typ 2000 :- ) Så kmr du här med de perfekta!!! :o Att man kan ha en sån tur, att snubbla över de perfekta sneakersena som man letat efter så länge... GRATIS, chansen kanske inte är så stor att just jag ska vinna, men om du vill hjälpa en luspank sneakerssökare så har du hittat precis rätt!!!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej. Vad har du före skostorlek?

2008-02-05 @ 21:32:01
URL: http://monkigil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0