myror

ha, ha...
Idag efter skolan skulle jag och emma och nina gå till det där mysiga kaféet på djurgårn med så stora kanelbullar som emma typ fikar på fem gånger i veckan...:p i allafall så beställde jag en sån där bulle och tog en liten tugga ...
Jag han knappt njuta av smaken förren jag titta ner och såg att det var fullt med myror som kryllade om kring på bullen och fatet och över allt....Ha ha XD emma blev ganska generad och sa att det alrig har hänt förut som om det ytp vore hennes fel, men det var det klart att det inte va så vi gick för att säga till hon i kassan att in bulle var ett stort myrbo...XD Jag fick så klart en ny och sen satt vi där och skrattade medan alla de andra gästerna såg så där lagom matugna ut, jag började disektera min andra kanelbulle på jakt efter flera myror... gissa vad jag hittade...:p
Jag gick tillbaka med min andra bulle ch hon i kassanslängde resten av bullarna som var kvar o sen sa hon att jag fick ta nåt annat, jag fick en halloncheescake så jag sparade 18 kr :D
När vi ätit upp skulle vi gå till ett träd som  är världens bästa klätterträd enligt emma, när vi kom dit var det massa kanadagäss där och emma sa att det brukar det aldrig vara ( dom e ju inte direkt så där jätte trevliga...) Jag frågade om trädet var myr fitt lite på skoj, o då sa hon att hon aldrig sett en ända myra i det här trädet^^ Då började det så klart krypa fram en massa myror som vi var tvugna att mosa Ha, ha... Man känner sig som värsta myrlockaren, det känns som ttyp dom förföljer en.....

Kommentarer
Postat av: Ida

Fy vad läskigt med så mycket myror!!! Blä!

2007-05-04 @ 10:50:46
URL: http://sockerskorpan.blogg.se
Postat av: moa

myror i bullarna??!! ja, jag förstår att hon slängde resten :P

2007-05-04 @ 23:17:31
Postat av: emma

haha gud ja.. men chokladen var d inte nåra myror i! :D

2007-05-08 @ 19:22:07
URL: http://flodhesten.blog.se
Postat av: Sophie

jag tycker du borde få pengarna tillbaka också det är ju inte jättekul att få massa myror i sin bulle (blä)

2007-05-11 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0