oj oj oj vad många det blir...

Här e då ännu en tävling, den här gången på http://thepetshop.blogg.se/m_022008.html man kan vinna lite smått å gott till sin vovve...

Nu ligger det då till så här, Jag älskar hundar, men kommer aldrig att kunna få en själv, jag känner alltför många som e allergiska... Därför behöver jag vinna det här för att låtsas att jag har en hund, nää jag skojar bara HAHAHA XD, mina allra bästa vänner har den sötaste golden retrivern vid namn MIRA :) Jag tycker att om man ska vinna någonting så ska man försöka göra så många som möjligt glada för det, så om jag vinner kommer jag att bli JÄTTE glad, sen kommer jag då ge det till mina kompisar och då blir dom glada och sen får mira det och då blir hon gladast!! Jag tycker det e lika roligt (om inte roligare) att ge som att få, så då blir jag dubbelt så glad... HAHAHa XD

Kommentarer
Postat av: malin

nej de gör du inte.. om du läste så står de att jag hörde
av mej till vinnaren

2008-02-03 @ 21:46:29
URL: http://beautybyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0